Akcja – rewitalizacja!

Odkąd zostałam mamą, większą uwagę zwracam na to, co mnie otacza. To niesamowite, jak macierzyństwo zmienia, przewartościowuje dotychczasowe pomysły na życie, poglądy itp.

Miejsce, w którym mieszkam od urodzenia, nie jest szczególnie piękne. Znajduje się tu tylko jeden, średnich rozmiarów park z kilkoma ławeczkami i prowizorycznym placem zabaw. Zdecydowanie za małym jak na taką dzielnicę. Nie ma gdzie pójść na spacer, odetchnąć, odpocząć od zgiełku aut, od spalin, wyciszyć się.

Postanowiłam jednak dłużej nie narzekać, a spróbować coś z tym zrobić, dlatego, dzięki pomocy męża oraz teścia, zebrałam podpisy poparcia, wypełniłam stosowne dokumenty i zgłosiłam swoją kandydaturę – jako mieszkanki Starego Zdroju –  do Komitetu Rewitalizacji. Wczoraj UM ogłosił jego skład. Przyjęto mnie. Mam nadzieję, że mój głos, moja opinia zostaną wzięte pod uwagę.

Działajmy Trendy Mamy, bo tylko w ten sposób osiąga się cele i sukcesy. Dbajmy o środowisko, o skwery i podwórka, o trawniki, o piękno i o koloryt naszych małych, lokalnych ojczyzn, o świat dzieci. Kreujmy przestrzeń, wypełniajmy ją mądrze i rozsądnie – nie tylko marketami i wieżowcami, ale także – ogródkami, alejkami, ścieżkami zdrowia, huśtawkami, karuzelą. Takie zagospodarowanie terenu również jest potrzebne!

Rozwój osobisty

Źródło zdjęć: pixabay.com

One Comment Add yours

  1. Monika A. pisze:

    Brawo! Więcej ludzi powinno brać z Ciebie przykład! Tylko w ten sposób zmienimy coś na lepsze w naszym otoczeniu! Trzymam kciuki!!

    Lubię to

Skomentuj

